Regulamin dodawania Komunikatów

Regulamin
określający zasady zamieszczania artykułów w serwisie DOM.pl

1.Aby dodać artykuł/informację prasową (zwane Komunikatami), Użytkownik musi:
– mieć aktywne Konto Firmowe w serwisie www.moj.dom.pl
– zalogować się do serwisu www.moj.dom.pl
2.Dodawanie komunikatu odbywa się poprzez dostępny na stronach serwisu Formularz.
3.Dodawanie Komunikatów jest bezpłatne.
4.Dodany Komunikat przesyłany jest do Moderatora i po jego akceptacji zostaje opublikowany we właściwej kategorii na serwisie www.DOM.pl. Automatyczna publikacja (bez moderowania) jest możliwa po indywidualnych ustaleniach między Administratorem a Użytkownikiem
5.Treść Komunikatu:
– nie może być sprzeczna z normami etycznymi, dobrymi obyczajami oraz normami prawnymi, obowiązującymi w Polsce,
– nie może zawierać aktywnych linków do innych serwisów WWW. Linki takie będą usuwane.
6.Administrator serwisu ma prawo do wykorzystywania Komunikatów, zamieszczonych przez Użytkownika, w swoich publikacjach na stronach Serwisu i w publikacjach reklamujących Serwis na innych stronach www. Użytkownik, którego zamieszczona treść została wykorzystana, nie pobiera z tego tytułu wynagrodzenia.
7.Dodawania Komunikatu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, a także oświadczeniem, że Użytkownik posiada prawo do publikacji dodawanych treści (tekstu, grafiki) i nie łamie praw autorskich osób trzecich.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *