Start Arrow Wiadomości Arrow Oknoplast na spotkaniu w Polskiej Izbie Handlowo-Przemysłowej we Francji

Oknoplast na spotkaniu w Polskiej Izbie Handlowo-Przemysłowej we Francji

11 maja br. w Paryżu odbyło się spotkanie Poland Now organizowane przez Polską Izbę Handlowo-Przemysłową we Francji.

fot. Oknoplast

Celem wydarzenia była prezentacja najprężniejszych polskich firm, które z powodzeniem prowadzą działania biznesowe na rynku francuskim. Na ekskluzywne spotkanie zostali zaproszeni również reprezentanci Grupy Oknoplast z Mikołajem Plackiem na czele.

Poland Now to cykliczne konferencje poświęcone potędze wybranych segmentów polskiego rynku oraz sile nowych trendów w zróżnicowanych dziedzinach biznesu. Podczas wydarzenia zaprezentowano najlepsze polskie firmy z sektora Home & Design. Wśród nich pojawiły się również przedsiębiorstwa branży budowlanej. Dzięki wysokiej jakości dostarczanych przez nie produktów oraz innowacyjności znajdują one uznanie na całym świecie, w tym we Francji. Mocną pozycję w segmencie stolarki na rynku francuskim zajmuje firma Oknoplast, której przedstawiciele także wzięli udział w spotkaniu. Obok Prezesa Grupy, Mikołaja Placka, w elitarnym gronie zaproszonych gości znalazł się też Gregoire Cauvin – Prezes Oknoplast France.

Jesteśmy dumni i czujemy się zaszczyceni, że możemy uczestniczyć w tak prestiżowym wydarzeniu organizowanym przez Polską Izbę Handlowo-Przemysłową we Francji – powiedział Mikołaj Placek, Prezes Grupy Oknoplast. – Francja to jeden  z kluczowych rynków dla Oknoplastu i nadal chcemy tu mocno się rozwijać. Dlatego to wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne.

Podczas spotkania Poland Now zostały zaprezentowane historie sukcesów polskich firm z branży Home & Design, które od lat z powodzeniem działają na rynku francuskim. Wydarzenie było także doskonałą okazją do wymiany poglądów podczas inspirującej dyskusji na temat wyzwań, przyszłości oraz rozwoju biznesu polskiego we Francji.

Grupa Oknoplast we Francji

Grupa Oknoplast zaistniała na rynku francuskim w 2010 roku. Od tego czasu nieustannie inwestuje w rozwój biznesowy w tym regionie, zarówno pod kątem wprowadzanych produktów i innowacji technologicznych, jak i działań marketingowych.

Przez 7 lat od wejścia na rynek francuski udało nam się zbudować pozycję mocnego gracza – tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy Oknoplast. – Fakt, że Oknoplast coraz bardziej rośnie w siłę, potwierdzają także wyniki sprzedaży – w 2016 roku sprzedaliśmy aż 440 tysięcy jednostek okiennych, a dynamika wzrostu sprzedaży całej Grupy we Francji osiągnęła 12%.

W ramach francuskiej struktury OKNOPLAST posiada spółkę-matkę, prezesa, lokalną obsługę klienta oraz dział marketingu. Niezmiernie ważną rolę w drodze do sukcesu firmy na rynku francuskim odegrały również nakłady na działania reklamowe i PR-owe. Do dobrych wyników przedsiębiorstwa we Francji przyczyniła się także strategia zakładająca precyzyjne dostosowanie produktów i sposobu zarządzania firmą do specyfiki regionu

fot. Oknoplast

Źródło:OKNOPLAST

OKNOPLAST
Wszystkie komunikaty (4315)

Dodane przez: newss

Dodaj komentarz

Data dodania:


Maj 16, 2017
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Witaj gościu
z

Zobacz, co na ten temat czytali nasi DOMownicy

Obejrzyj galerię zdjęć Salon

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Budowa i remont: dyskusje na forum budowlanym
  • Dobra strugarko-grubościówka, jaką wybrać?

    Strugarko-grubościówka pod własny domowy użytek. Ktoś coś poleciłby jakiś odpowiedni, wartościowy sprzęt? Chodzi mi o coś precyzyjnego i na gwarancji, żeby nie szukać żadnego serwisu w razie problemów. ...

  • Drzwi zewnętrzne do domu.

    Witam. Poszukuje nowych drzwi do domu, ze względu na leciwość tych co mam aktualnie. Nie orientuję się jednak całkowicie jeśli chodzi o rynek, ani jakie dane będą mi potrzebne. Tak więc liczę na jakieś porady....

Obejrzyj zdjęcia domowników

Polecane Produkty