Start Arrow Wiadomości Arrow Pod znakiem personalizacji przestrzeni – Radaway na targach CERSAIE 2017

Pod znakiem personalizacji przestrzeni – Radaway na targach CERSAIE 2017

To był prawdziwy raj dla architektów, projektantów i wszystkich miłośników designu. Obywające się w dniach 25-29 września Międzynarodowe Targi Ceramiki i Wyposażenia Łazienek CERSAIE przyciągnęły do Bolonii odwiedzających z całego świata. Najsilniejszym i najbardziej zauważalnym trendem tego roku była personalizacja przestrzeni, co można było zauważyć także na podstawie oferty polskich wystawców. Firma Radaway, producent kabin prysznicowych, zaprezentowała m.in. usługę grawerowania, z możliwością nanoszenia na szkło wyjątkowych wzorów i grafik.

fot. Radaway

Imponujące stoiska producentów płytek ceramicznych i rozwiązań do łazienek podziwiało w tym roku aż 111 604 gości z całego świata. Na 156 000 m2 powierzchni swoje produkty zaprezentowało 869 wystawców (o 17 więcej niż w 2016 roku) – aż 323 z nich pochodziło spoza granic Włoch. Nie zabrakło także przedstawicieli z Polski, a jednym z nich była firma Radaway – producent kabin prysznicowych.

Cieszące się ogromną popularnością bolońskie targi CERSAIE wyznaczają przyszłe trendy w aranżowaniu przestrzeni łazienkowej. Wystawcy tegorocznej edycji postawili m.in. na personalizację strefy prysznicowej. Zaprezentowali produkty i usługi, takie jak płytki ceramiczne z motywem graficznym czy kabiny z możliwością laserowego grawerowania, które pozwalają tworzyć niezwykle oryginalne wnętrza o indywidualnym charakterze.

fot. Radaway

– Motywem przewodnim naszego stoiska był wzór „Lustra”, stworzony przez studentkę łódzkiej ASP w ramach wspólnego projektu konkursowego „ASPiruj, kreuj, GRAweruj”. Celem była nie tylko promocja nowych rozwiązań w zakresie indywidualizacji kabiny prysznicowej, jakie oferujemy klientom, ale także promocja młodych, początkujących artystów z Polski. Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy wziąć udział w targach CERSAIE i zaprezentować odwiedzającym z całego świata design z polskim rodowodem. Innowacyjne rozwiązania w zakresie personalizacji przestrzeni łazienkowej, takie jak usługa grawerowania laserowego na szkle, wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających, zarówno z Włoch, jak i z całego świata. Zauważyliśmy, że to właśnie trend tworzenia zindywidualizowanych przestrzeni będzie jednym z najsilniejszych w najbliższym sezonie – mówi Hanna Błaszak, Dyrektor Marketingu firmy Radaway.

fot. Radaway

Polski producent zaprezentował także szeroką ofertę kabin prysznicowych, a odwiedzający mogli zapoznać się z nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwem modeli takich serii, jak Modo New, Arta, Idea, Euphoria, Essenza i Fuenta New.

Dodane przez: Sfera Group

Sfera Group
Dodaj komentarz

Data dodania:


Październik 11, 2017
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Witaj gościu
z

Zobacz, co na ten temat czytali nasi DOMownicy

Obejrzyj galerię zdjęć Salon

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Formalności: dyskusje na forum budowlanym
  • Młodzi budują dom

    Witam,Piszę tutaj ponieważ chciałbym się poradzić kogoś bardziej doświadczonego. Mamy z narzeczoną po 22 lata i w dalszym ciągu się uczymy ( zaocznie ) i aktualnie mieszkamy z moimi rodzicami.Pracujemy razem w firmie w której razem zarabiamy 3500 tys. netto na stałej umowie o prac...

  • Dom ATK TK 133 i ATK 33CE

    czy ktoś buduje dom ATK TK 133 albo  ATK 33CE...

Obejrzyj zdjęcia domowników

Polecane Produkty