Start Arrow Wiadomości Arrow WIŚNIOWSKI nagrodzony za innowacyjne rozwiązania branży stolarki

WIŚNIOWSKI nagrodzony za innowacyjne rozwiązania branży stolarki

Wybrano najlepsze produkty branży stolarki. Wyróżnienia z rąk przedstawicieli Informatora Branżowego Stolarka VIP powędrowały do dwóch produktów marki WIŚNIOWSKI.

fot. WIŚNIOWSKI

Nagrodzone zostały automatyczne drzwi tarasowe podnoszone-przesuwne HS oraz kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie.

Od początku działalności rozwój i innowacyjność są dla firmy WIŚNIOWSKI kwestiami kluczowymi. To dzięki nim udało się wypracować  renomę i markę, która dziś jednoznacznie kojarzy się z najwyższą jakością i solidnością. O sile marki świadczą także liczne nagrody. Tym razem tytuł Innowacyjne Rozwiązania Branży Stolarki, uzyskały dwa produkty marki WIŚNIOWSKI. Pierwszym z nich są automatyczne, podnoszono-przesuwne drzwi tarasowe HS. Dzięki dodaniu do nich napędu i to w wersji io, możemy włączyć go w świat inteligentnych technologii smartCONNECTED. Jury doceniło funkcjonalność i ponadczasowość tego rozwiązania. Drzwi te idealnie sprawdzają się w budynkach jednorodzinnych, apartamentach lub hotelach. Dodatkowo, zastosowanie niskiego progu znacząco wpływa na komfort użytkowania i stanowi idealne rozwiązanie dla osób mających problemy z poruszaniem się. Drugim nagrodzonym produktem jest najnowsza kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie i to w 16 wyjątkowych, strukturalnych barwach. Ta kolekcja łączy przede wszystkim cechy projektowania zorientowanego na spójność przestrzeni. Inspiruje, tworzy oraz wyznacza trendy, których design oparty jest o niepowtarzalny, jednolity wygląd. Najnowsze wyróżnienie to tylko potwierdzenie wysokiej jakości produktów, konkurencyjności i walorów użytkowych tej marki.

– Cieszymy się, że proponowane przez nas rozwiązania pozwalają nie tylko spełniać oczekiwania inwestorów, ale również uczestniczyć w wyznaczaniu rynkowych trendów i kreowaniu otaczającej nas rzeczywistości. Już na etapie projektowania, niezależnie od rodzaju produktu nad którym pracujemy, pozostajemy wierni dobrej praktyce projektowej i wartościom takim jak spójność i innowacyjność – podkreśla Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

fot. WIŚNIOWSKI

Źródło:WIŚNIOWSKI

Wiśniowski
Wszystkie komunikaty (5055)

Dodane przez: newss

Dodaj komentarz

Data dodania:


Marzec 23, 2018
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Witaj gościu
z

Zobacz, co na ten temat czytali nasi DOMownicy

Obejrzyj galerię zdjęć Pokój dziecka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Produkty

  • Promocja

    Skrzynia ogrodowa Keter Curver GLENWOOD 390L An...

  • Promocja

    Zestaw Keter Tarifa - szary

  • Uniwersalny schowek ogrodowy KETER STORE IT OUT...

  • Promocja

    Schowek Keter Curver CIRCA WOOD 140 L

  • Lampa wisząca VILLA Z GOLD

  • JAKARTA

  • BALI 4

  • Nautilus ip67. 35 W

  • Cone outdoor fitting E27 ELT. szary kamień. 100 W

  • PARASOL OGRODOWY BANANA 3M ZIELONY BOCZNY WYSI...

  • Podświetlenie nr domu Sun LED IP44

  • Stolik składany z aluminium 70x141cm

  • Donica ogrodowa wys.34cm

Obejrzyj zdjęcia domowników