Start Arrow Wiadomości Arrow Gala wręczenia nagród Budowlana Marka Roku 2014

Gala wręczenia nagród Budowlana Marka Roku 2014

13 czerwca 2014 r. w Hotelu LORD w Warszawie odbyła się uroczysta Gala Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku 2014 i Champion Roku 2014 producentom z branży materiałów budowlanych. Ranking został stworzony na podstawie badań przeprowadzonych wśród firm wykonawczych z całej Polski. Wręczono 55 tytułów Budowlana Marka Roku 2014 w kilkudziesięciu kategoriach produktowych oraz klasyfikacji open (obejmującej cały rynek materiałów budowlanych w Polsce). W wydarzeniu uczestniczyło blisko 100 przedstawicieli producentów materiałów budowlanych w Polsce, stowarzyszeń branżowych i mediów.

Pomysłodawcą i organizatorem Rankingu Budowlana Marka Roku jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku – istniejący od 1996 roku instytut – lider badań marketingowych dla przedsiębiorstw z sektora budowlanego. Tytuły i wyróżnienia Budowlanej Marki Roku są przyznawane wg kryteriów częstotliwości stosowania marki, najwyższej jakości i najlepszej relacji ceny do jakości. Tytuły Championa marki uzyskują dzięki wieloletniemu uznaniu użytkowników.

Najlepsze materiały budowlane polecane przez wykonawców – wyniki

Analiza spontanicznych wypowiedzi badanych fachowców wskazuje na najwyższy obiektywizm i wyróżnia Ranking spośród wszystkich konkursów w branży. Wyniki badania w formie wyczerpujących raportów rynkowych obejmujących segment rynku, na którym funkcjonuje dana marka, są przekazywane Laureatom. Dzięki temu Budowlana Marka Roku 2014 to nie tylko skuteczne narzędzie promocyjne, ale i marketingowe, dzięki wiedzy ustrukturyzowanej przez badaczy.

Ranking jest przedsięwzięciem o coraz większym zasięgu, co jest jego siłą? O opinię zwróciliśmy się do Joanny Florczak-Czujwid – Kierownika Projektu Budowlana Marka Roku 2014:
Od 10-ciu lat przeprowadzamy badania, na podstawie których formułujemy klasyfikację Budowlanej Marki Roku. Obserwujemy coraz silniejsze zakorzenione tytułu BMR w świadomości nie tylko producentów, ale także wykonawców, którzy decydując się na konkretny produkt coraz częściej zwracają uwagę również na fakt przyznawania nagród i wyróżnień markom budowlanym. Dodatkowo szeroka promocja i  nagłaśnianie, nie tylko przez nas i patronów wydarzenia, ale przede wszystkim przez samych Laureatów dodaje rangi temu wydarzeniu. Zdobycie statuetki lub wyróżnienia to dowód uznania fachowców – bezpośrednich klientów producentów materiałów budowlanych. Zatem firmy cenią sobie to trofeum w sposób wyjątkowy. Cały czas poszerzamy portfolio badanych segmentów na potrzeby Rankingu gdyż rynek tego wymaga -technologie przynoszą nowe rozwiązania, które kilka lat temu jeszcze nie były dostępne. Jesteśmy pełni uznania dla rozwoju, który dokonuje się w Polsce, i który możemy wspierać.

Podczas Gali ogłoszone zostało uroczyście nawiązanie aliansu strategicznego pomiędzy firmami ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku i Brian Tracy International Consulting. Sam Brian Tracy przekazał słowa powitania i gratulacji skierowane do uczestników spotkania w formie video. Współpraca między dwoma organizacjami umożliwi firmom skorzystanie z badań i szkoleń dostarczających rozwiązań komunikacyjnych, obsługi klienta, sprzedażowych i HR.

(Małgorzata Walczak-Gomuła - Prezes Zarządu ASM i Grzegorz Pytkowski - Prezes Rady Nadzorczej BTI)

(Ceremonię wręczenia nagród uświetnił występ Mariana Opani oraz pokaz taneczny formacji Dance Project.)

(Uczestnicy mieli okazję świętować oraz bawić się podczas zorganizowanych warsztatów tanecznych.)

Gratulujemy Zwycięzcom i życzymy, aby otrzymane tytuły przyczyniły się do podkreślania wysokiej jakości produktów oraz uznania ze strony fachowców.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami tegorocznej i poprzednich edycji rankingu oraz szczegółami regulaminu przyszłorocznej edycji na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl. Zachęcamy do rywalizacji i wzięcia udziału w rankingu Budowlana Marka Roku 2015.

Szerszych informacji udzielają:

Joanna Florczak-Czujwid
Senior Project Manager
Tel.: + 48 (24) 355 77 80
Kom.:  697 134 770
E-mail: j.florczak[at]asm-poland.com.pl
Elżbieta Czerniec
PR Manager
Tel.: + 48 (24) 355 77 95
Kom.:  605 218 999
E-mail: e.czerniec[at]asm-poland.com.pl

Organizator:

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
99-301 Kutno, Ul. Grunwaldzka 5
Tel.: +48 (24) 355 77 00; Faks +48 (24) 355 77 01/03
E-mail: sekretariat[at]asm-poland.com.pl
www.asm-poland.com.pl

Dodane przez: Wiadomości z rynku

Wiadomości z rynku
Dodaj komentarz

Data dodania:


Czerwiec 23, 2014
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Witaj gościu
z

Zobacz, co na ten temat czytali nasi DOMownicy

Obejrzyj galerię zdjęć Małe Mieszkanie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Produkty

  • Lampa wisząca ALANYA Gray

  • Kinkiet EMMA PINK

  • Lampa wisząca Galaxy 1643

  • Lampa stojąca VIRGO Grey II

  • Kinkiet ALANYA White

  • Nowoczesny plafon LED z pilotem Melos DL-F37T

Witaj gościu
z

Zainteresują Cię te tematy: finanse i prawo