Start Arrow Wiadomości Arrow Czas na prezenty. Netto z myślą o najmłodszych

Czas na prezenty. Netto z myślą o najmłodszych

Nigdy nie jest za wcześnie na planowanie upominków, które sprawią radość i zagwarantują udaną zabawę dziecku. A zbliżająca się Gwiazdka to idealny moment na sprawienie maluchowi wyjątkowego i wymarzonego prezentu, który może też uczyć i rozwijać jego kreatywność. Szeroka oferta funkcjonalnych zabawek i akcesoriów dla chłopców i dziewczynek jest dostępna w sieci handlowej Netto. Choć dopiero połowa listopada, już teraz warto pomyśleć o podarunkach pod choinkę. Dzięki temu nie tylko unikniesz przedświątecznej gorączki, ale spokojnie zaplanujesz wspaniałe prezenty. W końcu to właśnie te gwiazdkowe są najbardziej wyczekiwane przez najmłodszych, dlatego powinny być dobrze przemyślane i trafione.

Zabawa na całego

Dziecięce zainteresowania to najlepsza inspiracja dla wyboru idealnego upominku pod choinkę. Mali miłośnicy zwierząt i dzikich stworzeń będą zachwyceni dinozaurem sterowanym pilotem (79 zł), wykonującym ruchy i machającym ogonem, z efektami świetlnymi i dźwiękowymi, przypominającymi realistyczne odgłosy. Niejeden chłopiec z pewnością marzy też o zegarku Transformers (22 zł) z możliwością transformacji w robota oraz o aucie sterowanym kierownicą (29 zł). Młodego fana motoryzacji ucieszy ciężarówka z autami (35 zł) oraz traktor (25 zł) z naczepą. Wspaniałą zabawę zagwarantuje zestaw dla małego bohatera (33 zł). Dla dziewczynki idealna będzie sterowana pilotem lalka na deskorolce (79 zł) z efektami świetlnymi, która dodatkowo obraca się oraz jeździ do przodu i do tyłu. Nie lada atrakcją będzie ubrana w strój kąpielowy i czepek pływająca lalka-bobas (49 zł), która samodzielnie pływa w wodzie. Małe elegantki zachwyci też zestaw do makijażu (29 zł) ukryty w palecie w kształcie księżniczki oraz toaletka (49 zł) z lusterkiem i akcesoriami do pielęgnacji. Do zabawy w dom przydadzą się zestaw ganków z akcesoriami (39 zł), a także maszyna do lodów… z baniek mydlanych (39 zł).

Nauka i zabawa w jednym

Wybór prezentu dla malca, który nie postawił jeszcze pierwszego kroku, może być dużym wyzwaniem. W tym przypadku doskonale sprawdzi się pchacz interaktywny (79 zł), który pozwala na ćwiczenie kończyn i małej motoryki, a dzięki efektom świetlnym i dźwiękowym stymuluje też wzrok i słuch, lub pchacz z muzyką (49 zł) z miejscem na kulki do zabawy w środku. Z kolei podczas podróży autem przyda się interaktywna kierownica (49 zł), dzięki której maluch może rozwijać szereg swoich zmysłów podczas wesołej zabawy. Dobrym wyborem będzie też mata do zabawy z miękkimi autami (49 zł), idealnymi dla małych rączek. Nieco starsze dzieci będą mogły rozwijać swoją kreatywność i artystyczne talenty dzięki cymbałkom z nutami lub magicznej tablicy ze znikopisem. Fantastyczną zabawę zapewnią też dwustronne puzzle (12 zł) z postaciami z ulubionych bajek, a także tuba Pitagorasa (39 zł), która poprzez zabawę uczy dzieci tabliczki mnożenia i dzielenia – wystarczy przekręcić dwa kolorowe pokrętła, a wyniki będą wyświetlane w oknie wzdłuż tuby. Świetną naukę w formie zabawy zapewni także gra Mały Geniusz Quiz (39 zł) z pytaniami z zakresu języka polskiego lub geografii oraz gra edukacyjna Carotina (29 zł) dla najmłodszych, pozwalająca rozwijać zdolności językowe.

Oferta ważna od 16 listopada do wyczerpania zapasów.

O Netto Polska:

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Placówka od początku cieszyła się dużym zainteresowaniem – format dyskontowy stanowił w tym czasie nowość nie tylko w danym regionie, ale i na całym polskim rynku. Dzięki pojawieniu się sklepów Netto, klienci mogli nabyć towary dobrej jakości w niespotykanych dotąd niskich cenach. Obecnie, po 25 latach od rozpoczęcia działalności w Polsce, Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Dzięki umowie zawartej z właścicielem sieci handlowej Tesco w czerwcu 2020 r., Netto przejmie całą polską działalność spółki, zwiększając swój stan posiadania o ok. 300 sklepów i dwa centra dystrybucji. Sieć oferuje swoim klientom asortyment, którego około 95 proc. stanowią produkty od krajowych dostawców. Od dwóch lat dyskonter realizuje swoją strategię rozwoju, wykorzystując nowoczesny koncept Netto 3.0. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Netto 

Dodane przez: Kamila Klepacka

Kamila Klepacka
Dodaj komentarz

Data dodania:


Listopad 12, 2020
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Witaj gościu
z

Zobacz, co na ten temat czytali nasi DOMownicy

Obejrzyj galerię zdjęć Kuchnie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Produkty

 
 
Witaj gościu
z

Zainteresują Cię te tematy: klimatyzacja i wentylacja w domu