Start Arrow Wiadomości Arrow "Firma zaangażowana społecznie" 2018 – WIŚNIOWSKI otrzymuje główną nagrodę dziennikarzy

"Firma zaangażowana społecznie" 2018 – WIŚNIOWSKI otrzymuje główną nagrodę dziennikarzy

To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez dziennikarzy branżowych, którzy doceniają firmy szczególnie zaangażowane w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne.

W dniach 23-24 maja w Jachrance odbył się jubileuszowy X Kongres Stolarki Polskiej, którego WIŚNIOWSKI był Partnerem Strategicznym. To ważny czas dla całej branży, która w trakcie tych kilku dni dyskutuje o kondycji rynku i snuje plany rozwoju na najbliższe lata. Tegoroczna odsłona Kongresu organizowanego przez Związek POiD zgromadziła ponad 300 uczestników. Głównymi tematami jubileuszowej edycji wydarzenia były rozwiązania SMART oraz Przemysł 4.0.

WIŚNIOWSKI z nagrodą za społeczne zaangażowanie

W pierwszym dniu X Kongresu Stolarki Polskiej odbyła się uroczysta Gala, podczas której marka WIŚNIOWSKI została nagrodzona przez przedstawicieli mediów branżowych Statuetką Orła Polskiej Stolarki, w kategorii „Firma Zaangażowana Społecznie”. Spośród wszystkich nominowanych firm, to właśnie pomysł marki WIŚNIOWSKI na skuteczny i kreatywny CSR spotkał się z największym uznaniem mediów.

Jest to nagroda przyznawana przez dziennikarzy branżowych, którzy na bieżąco śledzą trendy w działalności największych firm. Coraz więcej marek angażuje się w działania CSR. To szansa na wykorzystanie rozpoznawalności i rynkowej siły w szczytnym celu – w ten sposób przedsiębiorstwa mogą zadbać o swoje najbliższe otoczenie, wspomóc edukację swoich przyszłych pracowników czy ratować środowisko naturalne.

Akcja „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”

Ostatnią aktywnością marki WIŚNIOWSKI w obszarze CSR była niedawno zakończona akcja „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”. Jej osią była specjalnie zaprojektowana gra 2 THE LIGHT, która stylistyką i mechaniką nawiązuje do klasycznych platformówek. Gracze muszą pokonać wirtualną podróż z Krakowa przez Warszawę do Gdańska, unikać zagrożeń i zbierać jak najwięcej monet. Złote krążki zdobyte przez śmiałków zostały przez markę WIŚNIOWSKI zamienione w prawdziwe pieniądze, które wspomogły misję trzech instytucji: Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, Fundacji Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.

– Dzięki zaangażowaniu graczy udało nam się zebrać kwotę 300 tysięcy złotych. To pomoc, która daje nadzieję tysiącom dzieci walczącym z chorobami kardiologicznymi, onkologicznymi oraz mukowiscydozą. Mamy nadzieję – bo też był to jeden z naszych celów – że nasza akcja CSR zwiększy społeczną świadomość o chorobach i będzie początkiem jeszcze wielu równie nowatorskich inicjatyw – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI.

Wciąż możesz pomagać

Akcja „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” dobiegła już końca, ale niezmiennie można odbyć wirtualną podróż w grze 2 THE LIGHT – jest ona nadal dostępna na stronie 2thelight.pl. 

Wiśniowski – Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i zagranicą.

WIŚNIOWSKI

Źródło:WIŚNIOWSKI


Wszystkie komunikaty (5940)

Dodane przez: newss

Dodaj komentarz

Data dodania:


Czerwiec 14, 2019
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Witaj gościu
z

Zobacz, co na ten temat czytali nasi DOMownicy

Obejrzyj galerię zdjęć Pokój dziecka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Produkty

 
 

Obejrzyj zdjęcia domowników