Start Arrow Wiadomości Arrow Interaktywne lustra trendem we współczesnej aranżacji wnętrz

Interaktywne lustra trendem we współczesnej aranżacji wnętrz

Jednym z kierunków, który zyskuje w ostatnich latach na popularności w projektowaniu wnętrz, jest wykorzystywanie przedmiotów codziennego użytku w nowy sposób. Takim rozwiązaniem są m.in. interaktywne lustra, które pojawiają się coraz częściej w miejscach publicznych, takich jak hotele czy lotniska. Po tego rodzaju produkty sięgają także klienci indywidualni, którzy cenią sobie innowacyjne rozwiązania wpisujące się w koncepcję smart home.

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w innowacyjny sposób to coraz popularniejszy trend w aranżacji wnętrz. Szkło jest materiałem, które z powodzeniem może być stosowane przy produkcji tego typu rozwiązań. Jego uniwersalna struktura pozwala na łatwe wkomponowanie szklanych elementów w dowolny styl w jakim urządzone jest wnętrze.

Efektywne ukrycie ekranu telewizora lub monitora cyfrowego jest możliwe dzięki Pilkington MirroView™. Jest to bezbarwne szkło float pokryte wysokorefleksyjną, lustrzaną powłoką. Dzięki temu produkt na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie tradycyjnego lustra. Po włączeniu urządzenia, szklana powierzchnia lub jej fragment zmieniają się błyskawicznie w ekran. Zastosowanie takiego rozwiązania sprawia, że kiedy monitor nie znajduje się w użyciu, jego lustrzana tafla dyskretnie wkomponowuje urządzanie w wystrój wnętrza.

Pilkington MirroView™ z powodzeniem jest także wykorzystywany w ekranach dotykowych, np. w coraz popularniejszych wirtualnych przymierzalniach. Dużym atutem tego produktu jest niemetaliczna powłoka ochronna, która pozwala na jego użytkowanie na wszystkich typach ekranów dotykowych. Gładka powierzchnia szkła przekłada się na lepsze wrażenia dotykowe, dzięki którym produkt cieszy się tak dużym zainteresowaniem klientów.

Jego szerokie możliwości zastosowania sprawiają, że jest często stosowany w pokojach hotelowych, sklepach, barach i restauracjach, jak również wnętrzach o charakterze rozrywkowym oraz wypoczynkowym. Pilkington MirroView™ pojawia się również coraz częściej w łazienkach, pełniąc funkcję lustra, a kiedy to potrzebne również ekranu umożliwiającego relaks przy ulubionym programie telewizyjnym. Dzięki powłoce pirolitycznej Pilkington MirroView™ charakteryzuje się wysoką wytrzymałością na uszkodzenia. Daje ona gwarancję długiej eksploatacji, a także bezpiecznego transportu i ewentualnego przetwarzania, takiego jak hartowanie lub laminowanie. Wysoka odporność na uszkodzenia pozwala również na nieograniczony czas magazynowania produktu. Produkt dostępny jest w dwóch wersjach. Pilkington MirroView™ najlepiej sprawdzi się w pomieszczeniach o słabym oświetleniu. Z kolei Pilkington MirroView™ 50/50 przeznaczony jest do wnętrz o dużym natężeniu światła. Obie wersje szkła występują w dużych rozmiarach, co pozwala na ukrycie więcej niż jednego wyświetlacza. Otwiera to nowe możliwości w zakresie projektowania nowoczesnych i funkcjonalnych wnętrz.

O firmie:

Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 30 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ponad 100 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2019 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,75 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 40% zrealizowano w Europie, 33% w Azji, łącznie z Japonią, 27% w obu Amerykach.

Pilkington

Dodane przez: Kamila Klepacka

Kamila Klepacka
Dodaj komentarz

Data dodania:


Maj 27, 2020
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Witaj gościu
z

Zobacz, co na ten temat czytali nasi DOMownicy

Obejrzyj galerię zdjęć Kuchnie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Produkty

 
 
Witaj gościu
z

Zainteresują Cię te tematy: nowe produkty, nowe rozwiązania