Start Arrow Wiadomości Arrow Pilkington IGP partnerem Fabryki Okien na Żywo

Pilkington IGP partnerem Fabryki Okien na Żywo

Fabryka Okien na Żywo jest tradycyjną imprezą towarzyszącą branżowym targom WinDoor-tech, odbywającym się równolegle z Międzynarodowymi Targami Budownictwa i Architektury BUDMA. W ramach fabryki, na terenie hal targowych zamontowany zostanie pełnowymiarowy park maszynowy do produkcji okien. Dzięki temu goście targów będą mieli okazję zapoznać się z procesem technologicznym produkcji okien z aluminium wyposażonych w szyby marki Pilkington.

Jak co roku okna wyprodukowane w trakcie czterech dni targów zostaną przekazane na cel charytatywny. – Ideą Fabryki Okien na Żywo jest promowanie, w formie pełnowymiarowego parku maszynowego, najnowszych technologii dostępnych na rynku. Taka jest między innymi rola targów. Ale nie przeszkadza to, aby produkować pokazowe okna w odpowiednich rozmiarach i później przekazać je instytucjom charytatywnym, które takiej pomocy potrzebują – mówi Konrad Fleśman, Dyrektor Targów WinDoor-tech.

W tym roku nowoczesne okna wyprodukowane w czasie targów pojadą do Fundacji Patria w Imiołkach w Wielkopolsce, gdzie powstaje Integracyjny Ośrodek Jeździecki dla Dzieci i Młodzieży. O rozbudowę ośrodka Fundacja zabiega od lat. Inwestycja posiada ważny plan zagospodarowania przestrzennego oraz rozprowadzone media: prąd, gaz, wodę i kanalizację. Nadal jednak na kolejny etap budowy czeka 800-metrowy budynek w stanie surowym. Będzie się w nim mieścić m.in. gabinet fizjoterapii, wypożyczalnia sprzętu do ćwiczeń ogólnorozwojowych, miejsca noclegowe oraz wspólne przestrzenie takie jak biblioteka, czy sala do spotkań integracyjnych. – Wstawienie okien będzie krokiem milowym do skończenia tego elementu inwestycji – podkreśla Liliana Sobieska, Prezes Fundacji Patria.

Firma Pilkington IGP Sp. z o.o. postanowiła wesprzeć inicjatywę przekazując do Fabryki Okien na Żywo termoizolacyjne, dwukomorowe szyby zespolone Pilkington Insulight™ Therm Triple. W ich skład wchodzą dwie szyby niskoemisyjne zapobiegające ucieczce ciepła z pomieszczeń, pozwalając jednocześnie na przenikanie energii słonecznej do wnętrza budynku. Wykorzystanie tych przeszkleń w budynku nie tylko poprawia komfort w pomieszczeniach, ale i obniża koszty ogrzewania.

Idea Fabryki Okien na Żywo pokazuje, że ważny cel społeczny może być realizowany równolegle z tradycyjną wystawą targową. Z wielkim entuzjazmem podeszliśmy do tej akcji, ponieważ podejmowanie inicjatyw adresowanych do najmłodszych oraz wspieranie ich, jest dla nas bardzo ważne i przynosi nam wyjątkową satysfakcję – powiedział Mariusz Kołodziej, Dyrektor Sprzedaży Szkła Architektonicznego Pilkington Europa Wschodnia.

Tegoroczna edycja Fabryki Okien na Żywo jest czwartą z kolei. Podczas trzech poprzednich edycji wyprodukowano łącznie blisko 350 okien PVC, które zostały przekazane m.in. osobom poszkodowanym podczas powodzi w Bogatyni oraz placówkom opiekuńczo-wychowawczym Caritas i Wiosce Dziecięcej w Brzozowie na Podkarpaciu.

Źródło:Pilkington

Pilkington
Wszystkie komunikaty (6574)

Dodane przez: klaxoncom

Dodaj komentarz

Data dodania:


Marzec 6, 2017
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Witaj gościu
z

Zobacz, co na ten temat czytali nasi DOMownicy

Obejrzyj galerię zdjęć Pokój dziecka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Produkty

 
 
Witaj gościu
z

Zainteresują Cię te tematy: okna i drzwi