Start Arrow Wiadomości Arrow Triumf Soudal na Gali Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2016

Triumf Soudal na Gali Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2016

23 czerwca w Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy poznaliśmy Laureatów 12. edycji Rankingu Budowlana Marka Roku 2016. Firma Soudal po raz kolejny znalazła się na najwyższych pozycjach Rankingu, zdobywając garść prestiżowych nagród.

Podczas uroczystej Gali, w której wzięli udział m.in. przedstawiciele producentów materiałów budowlanych oraz organizacji zrzeszających wykonawców, Soudal został uhonorowany tytułem Złota Budowlana Marka Roku 2016 w trzech kategoriach: piany montażowe, masy uszczelniające/silikony, kleje montażowe w kartuszach oraz tytułem Złoty Champion Roku 2016 w dwóch kategoriach: piany montażowe i masy uszczelniające/silikony. Tym samym osiągnął niekwestionowane zwycięstwo i potwierdził swoją pozycję lidera rynku chemii budowlanej.

Ranking Budowalna Marka Roku, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, wyróżnia się niezależnym charakterem i obiektywizmem. Klasyfikacja powstaje na podstawie badań przeprowadzonych wśród firm wykonawczych na terenie całego kraju, a branymi pod uwagę kryteriami są: częstotliwość stosowania marki, najwyższa dostępna na rynku jakość i najlepsza relacja ceny do jakości. O zwycięstwie w Rankingu decyduje zatem opinia odbiorców produktów i usług, a przyznana nagroda jest wyjątkowym wyróżnieniem. Nic dziwnego, że wydarzenie zdobywa coraz większą popularność, o czym najlepiej świadczy rekordowa liczba firm ubiegających się o tytuł Budowlanej Marki Roku w 12. edycji Rankingu.

Wynik Rankingu potwierdza, że firma Soudal dostarcza produkty najwyższej jakości w przystępnej cenie, które cieszą się wielkim uznaniem wśród profesjonalistów. Stanowi zarazem silną motywacją do udoskonalania jej oferty produktowej oraz konsekwentnego realizowania jej strategii rozwoju. Firma obchodzi w tym roku podwójny jubileusz: 50-lecie swojego powstania oraz 20-lecie swojej obecności na rynku polskim, a ambitnym celem, do którego wytrwale zmierza, jest osiągnięcie obrotu w wysokości 1 mld euro do 2020 roku.

Dodane przez: BestBrandsPR

BestBrandsPR
Dodaj komentarz

Data dodania:


Lipiec 8, 2016
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Witaj gościu
z

Zobacz, co na ten temat czytali nasi DOMownicy

Obejrzyj galerię zdjęć Salon

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Produkty

Witaj gościu
z

Zainteresują Cię te tematy: budowa i prawo