Start Arrow Finanse i prawoArrowDziałki i gruntyArrow Wypis z rejestru gruntów

Wypis z rejestru gruntów

Jakie dokumenty należy dołączyć do wniosku o wydanie wypisu z rejestru gruntów?

Załączniki do wniosków o wydanie wypisów z rejestru gruntów składają osoby, które nie są ujawnione w ewidencji dla danej nieruchomości np.:

  • współmałżonek właściciela lub władającego nieruchomości, która należy do odrębnego prawa własności lub władania – upoważnienie podpisane własnoręcznie przez wnioskodawcę z podaniem numeru dowodu osobistego upoważnionego współmałżonka,
  • pełnomocnik właściciela lub władającego – oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię potwierdzoną przez notariusza,
  • osoba reprezentująca osobę prawną – pismo upoważniające ją do odbioru wypisu podpisane przez osobę występującą w odpisie z KRS wraz z kopią KRS,
  • reprezentant Wspólnoty Mieszkaniowej – uchwałę Wspólnoty o podejmowanych czynnościach prawnych oraz upoważnienie do odbioru wypisu podpisane przez członka zarządu Wspólnoty,
  • inna osoba zainteresowana – wezwanie sądu lub pismo innego urzędu wzywające do dostarczenia dokumentu niezbędnego do rozpatrzenia danej sprawy (kopie tych załączników mogą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pracownika WOM).

Autor: UM st. Warszawy

Dodane przez: martah

martah
Dodaj komentarz

Data dodania:


Styczeń 26, 2010
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Witaj gościu
z

Zobacz, co na ten temat czytali nasi DOMownicy

Obejrzyj galerię zdjęć Wnętrza projektów domów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Produkty

  • Lampa wisząca ALANYA Gray

  • Kinkiet EMMA PINK

  • Lampa wisząca Galaxy 1643

  • Lampa stojąca VIRGO Grey II

  • Kinkiet ALANYA White

  • Nowoczesny plafon LED z pilotem Melos DL-F37T