Start Arrow Wiadomości Arrow Złoty Laur Klienta dla kostek Libet

Złoty Laur Klienta dla kostek Libet

Kostki brukowe Libet kolejny raz znalazły się na szczycie w wynikach największego sondażu konsumenckiego. Podobnie jak roku ubiegłym zajęły pierwsze miejsce w dwóch najważniejszych dla siebie kategoriach: „Kostka brukowa” i „Dekoracyjna kostka brukowa”

„Laur Klienta” to największy program konsumencki w kraju. Ten zakrojony na dużą skalę plebiscyt, od kilku lat wskazuje produkty i usługi cieszące się największą popularnością odbiorców. O wyborze zwycięzców konkursu, jak co roku, zadecydował ogólnopolski sondaż marek, produktów i usług oraz głosowanie internautów i czytelników „Rzeczy o Biznesie” – dodatku do „Rzeczpospolitej”.

Bardzo cieszy nas ta nagroda, zwłaszcza, że wyróżnienia te są tak naprawdę rekomendacją konsumenta – mówi Małgorzata Barańska, dyr. marketingu w LibecieWyboru najwyżej cenionych produktów dokonują tu sami klienci, dlatego wartość tego godła jest naprawdę znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku, wskazując produkty najlepiej znane i najwyżej cenione. Cieszymy się, że klienci doceniają funkcjonalność i trwałość naszych produktów, ale również dbałość o wyjątkową estetykę otoczenia, jakie można dzięki nim uzyskać.

To już trzeci „Złoty Laur Klienta” jakim klienci uhonorowali produkty sygnowane marką Libet. Wcześniej po to prestiżowe wyróżnienie firma otrzymała w 2009 i 2007 roku.

Dodane przez: Redakcja DOM.pl

Redakcja DOM.pl
Dodaj komentarz

Data dodania:


Listopad 18, 2010
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Witaj gościu
z

Zobacz, co na ten temat czytali nasi DOMownicy

Obejrzyj galerię zdjęć Kuchnie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane Produkty

 
 
Witaj gościu
z

Zainteresują Cię te tematy: ciekawostki